Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 21.04.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Witamy serdecznie! Przez ostatni czas nie informowaliśmy Was o zmianach zachodzących w naszym gamemodzie, jednak prace wcale nie stały w miejscu. Intensywnie pracowaliśmy nad pięcioma systemami, m.in. rybkami, górnictwem oraz wieloma innymi pobocznymi rzeczami, ale dzisiaj skupimy się na wędkarstwie. Z tego miejsca pragniemy podziękować ekipie naszych niezastąpionych BetaTesterów, dzięki którym system ten będzie mógł Wam bezbłędnie służyć, a w szczególności dziękujemy @Skorpion415, który opracował pełny cennik wędek, przynęt, oraz tabelę z ich atrybutami. Teraz przejdźmy do rzeczy. Czy kiedykolwiek pragnąłeś zostać wędkarzem? Na naszym serwerze to możliwe! System wędkarstwa umożliwia łowienie rybek i zarabianie na nich, poprzez sprzedawanie ich u wędkarza na /Lowisko. Aby rozpocząć przygodę z wędkarstwem, musisz kupić wędkę, plecak rybacki oraz przynętę. Dostępne jest aż 9 rodzajów wędek. Każda z nich różni się m.in. wytrzymałością, czy czasem łowienia rybek. Z kolei przynęty wpływają na to, jaką rybę wyłowimy - im lepszą przynętę posiadamy, tym większe szanse mamy na wyłowienie lepszej rybki, do tego skracają one także czas potrzebny na wyłowienie ryby. Jeżeli nie będzie Ci starczało miejsca w plecaku rybackim na zdobycze, możesz ulepszyć swój plecak rybacki - dostępne jest 5 różnych poziomów, każdy z nich różni się pojemnością. Gdy spełniłeś już wszystkie wymagane warunki, nie pozostaje Ci nic innego jak wyjść nad wodę i zarzucić wędkę klawiszami Lewy Alt + Lewy przycisk myszy. Teraz pozostaje Ci tylko czekać. Pamiętaj, że im bardziej oddalisz się od lądu, tym większa szansa na złowienie rzadszego gatunku ryby! W kwestii systemu wędkarstwa to wszystko - zachęcamy do dalszego śledzenia naszego forum lub Discorda, gdzie powiadomimy Was, gdy ukaże się następny devlog, dotyczący systemu górnictwa. Jak zawsze, jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie dotyczące wyżej omawianego systemu, postaramy się uwzględnić wszystkie Wasze propozycje.
  2. 3 punkty
    Witamy serdecznie! Nastał wreszcie ten moment, w którym możemy podzielić się z Wami informacjami na temat opracowywanego przez ostatnie tygodnie systemu prywatnych pojazdów. Naszym celem było stworzenie czegoś, co nie będzie kolejną monotonną zapchajdziurą, tylko systemu, który pozwoli naszym graczom na stworzenie unikalnego projektu pojazdu. Z ręką na sercu możemy powiedzieć, że udało nam się to osiągnąć. Przy okazji ogromne podziękowania dla ekipy BetaTesterów, dzięki którym udało nam się wyeliminować większość niedoróbek i błędów przeszkadzających korzystanie z pojazdów. Zapraszamy do lektury! WIĘCEJ ZNACZY LEPIEJ Ze względu na szeroką paletę możliwości modyfikacji naszych pojazdów, postanowiliśmy nie ograniczać naszych graczy do zaledwie jednego prywatnego pojazdu - możemy zakupić ich aż 3, do wyboru mamy praktycznie każdy pojazd w grze (z wyjątkiem samolotów pasażerskich oraz pojazdów wojskowych). TUNING Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyeliminować błąd, który jest powszechny na innych serwerach - u nas nie uświadczycie już anomalii takich jak znikające zderzaki, czy spoilery. Oprócz podstawowych części tuningowych dostępnych do pojedynczych pojazdów, umożliwiamy przyczepianie do nich niestandardowych części, których jest do wyboru prawie 100. Istnieje także możliwość przyczepienia własnego napisu do pojazdu, w formie naklejki - możemy dostosowywać jej pozycję, czcionkę, rozmiar, czy kolor (wybierając go z listy lub podając w formie RGBA/HEX). RADIO W każdym prywatnym pojeździe możemy ustawić radio, które domyślnie będzie włączane po wejściu do pojazdu. Muzykę będzie słyszeć zarówno jego właściciel, jak i każdy pasażer danego pojazdu. Radio możemy wybrać z listy, podać własny link lub włączyć muzykę z YouTube'a. HANDEL Funkcja handlu prywatnymi pojazdami jest u nas bardzo rozbudowana - możemy wystawić pojazd na giełdę (wtedy wciąż możemy się nim przemieszczać), a każdy zainteresowany w dowolnym momencie będzie mógł go odkupić. PALIWO Niestety posiadanie prywatnego pojazdu to też opłaty. O ile chcemy się nim czasami przemieszczać, a nie tylko trzymać w garażu, to jesteśmy zmuszeni wydawać nasze oszczędności na paliwo. Dostępne są 3 rodzaje paliwa - PB'98, ON i LPG. Każdy pojazd po zakupie domyślnie posiada silnik benzynowy, który też jest najdroższy w utrzymaniu. Za odpowiednią sumę możemy ulepszyć ten silnik, dzięki czemu będziemy też płacić mniej za paliwo. Jeżeli nie chcemy często odwiedzać stacji benzynowej, to przydatna może być także opcja powiększenia baku w swoim pojeździe. Tankowanie polega na wciskaniu przycisku CTRL do momentu, aż nie zapełni się pasek postępu (nie musimy tankować do pełna, pasek służy do orientacji w jakim stopniu nasz bak jest już zapełniony). TABLICE REJESTRACYJNE Umożliwiamy ustawianie własnych tablic rejestracyjnych - jedyne co nas ogranicza, to wielkość samych tablic. Istnieje także możliwość zmiany koloru tablic. KLUCZYKI W każdej chwili możesz przekazać kluczyki do swojego prywatnego pojazdu innemu graczowi. Gdy to zrobisz, będzie mógł on nim kierować do momentu kiedy ich mu nie odbierzesz. Musisz pamiętać, że przebieg oraz paliwo są odpowiednio naliczane, niezależnie od tego, kto kieruje Twoim prywatnym pojazdem. Dziękujemy za zapoznanie się z tematem. Zapraszamy także do zobaczenia poprzednich systemów: systemu górnictwa, systemu wędkarstwa, systemu prywatnych domków.
  3. 3 punkty
    Witamy serdecznie! Nadeszła pora na zaprezentowanie systemu górnictwa. Mamy nadzieję, że poprzedni devlog z systemu wędkarstwa, przypadł Wam do gustu. System górnictwa utrzymaliśmy w klimacie starego PMS, jednak cały system został odświeżony, aby był on przyjemniejszy dla gracza. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do rzeczy. System górnictwa możecie znać już z poprzednich odsłon naszego serwera. Celem gracza jest wydobywanie żył, a następnie sprzedawanie ich u górnika. Każda z żył posiada odpowiadającą jej wartość wynagrodzenia za 100 sztuk danego minerału. Dostępne są m.in. żyły rubinu, ebonitu, złota, czy uranu (aktywna tylko w trakcie eventu górniczego). Żyły co 10 minut odradzają się w nowych miejscach. Wykopywać możemy je do momentu respawnu - wtedy jesteśmy zmuszeni znaleźć sobie inną. Każda żyła posiada napis informujący o jej rodzaju. Napis ten jest widoczny z odległości 100 metrów. Aby rozpocząć proces wydobywania, musimy ustawić się blisko żyły i nacisnąć klawisze SPACJA + Y. Czas kopania waha się od 8 do 20 sekund. Szanse na powodzenie wydobycia wynoszą 80%, jeżeli wydobycie się powiedzie, otrzymasz odpowiednio losowo od 1 do 100 sztuk wykopywanego minerału. Aby sprzedać dany minerał, musisz posiadać co najmniej 100 sztuk. Listę aktualnie posiadanych żył znajdziesz pod komendą /Plecak, w zakładce Plecak górniczy. Serwer na bieżąco zlicza nasze statystyki górnicze - możemy dowiedzieć się z nich m.in. ile łącznie wykopaliśmy sztuk każdego minerału, czy ile poświęciliśmy łącznie czasu na kopanie. Dziękujemy za zapoznanie się z tematem. Zapraszamy także do zobaczenia poprzednich systemów: systemu wędkarstwa, systemu prywatnych domków.
  4. 1 punkt
    Challenge accepted
  5. 1 punkt
    hejka. 2 dni od startu serwera 1000 prezentów? ;D
×